Wednesday, October 6, 2010




heh , krg msti kepelekan kankan ? heh .
sajee bubo . berkaitan with today laa .
td aku dtg skola dlm pkl 9 lebeh pg mcm tuh .
lps tuh cari mmber . wehh ! krg kad mane ? punyelaa aku carii ,
ternampk plk dyrg kad koop . heh . so , aku pun lepaklepak la kjp .
then , aku ajak yani pegi amek baju aku dlm krete . Hha . yani mulemule ta mau ,
lps tuh dye ckp oky plk . aku KETOK kao krg , benjol mcm cite katunn plk ! Hha .
so aku same yani dgn selambenye keluar sklh amek bajuu , aku lmbai kad mama , then ameklaa bajuu tuh
aku da amek bajuu da , lps tuhh hmpr na blah !eh , SH*T , aku terlupe .
naseb mama bg tau . KASUD AKU ! Hha . aku pun amek laa kasud tuh . lps tuh ltk kt dlm koop .
 aduhh !5 mnt lps tuhh , ttbe cegu kate ta bole tayang baju dkt tmpt ltk tuh plk .
so aku dgn yani amek semua baju yg ade with cegu Z(tana bg tau ) punye permission ,
aku pun bubo laa dlm blk DN . ( short form ) . heh ! lps bubo , aku dgn yani blah laa ! Hha . yani jht ! suare krmt tetibee plk mncul ! heh ! yani yg ckp . aku glk jaa ! Hha . heh , cukup laa utk post kli neh . pnjg glaa post akuu ! waa ~
thanks for reading :)

No comments: