Friday, December 17, 2010

err -.-

wahh ! tadi aku kelam kabut tutup semua tabs . fiuhh ! terkial kial . haha XD yelahh , dgn tetiba mama panggil turun . ingt ape , rupenya suruh amek air . MILO :D after that , aku solat . *solat itu tiang agama lahh wehh * haha ,berceramah pulak kau syira -.-  lepas solat , bukak balik blog kesayangan dgn fb . ehhe , sekarang dekat rumah , tgh hujan . Alhamdulillah , tak lebat sgt . lebat , mampus tak bukak lappy balik . ahha , orang selalu tanya aku ape biatang lappy nih . haha . well guys , its laptop lahh . aku pergi nickname kan . sbb laptop rasa macam mouth full pulak kan kan ? sapa agree angkat tangan , hee :D tade arr , acah acah je . ehhe . kepada sesiapa yg pikir aku hypocrite or whatsoever , i advice  u to cerminkan diri sebelum ckp buruk pasal orang yeah :D yes i do talk bad bout people and i realized i am wrong . so forgive me kay . i'm not a perfect human being . i make tons of stupid mistakes . haa , syira syira , ape kau nih ? melalut sampai ke mane dah tuh . haihh ! -.- 
thanks for reading :)

No comments: