Sunday, December 12, 2010

shocking pfftt -.-

whoa ! tetiba pukul 12 lebeh(pagi), anak buah call . 
aku:hello 
anak buah:dah tahu dah ? Q eksiden . * nanges nanges , err okay lahh nanti lah bg tahu
aku:haa ? ape ? wehh wehh 
putus line dahh , pfftt -.- 
then aku keluar dr bilik , nak tanye angah 
aku:angah , angah tahu tak Q eksiden
( angah tak percaya sbb kalau dy eksiden , takan boleh call aku lg kod , pfftt -.- )
tetiba pulak , mama keluar dari bilik , dy tnye aku ckp dgn siapa , aku ckp lah ' dgn angah ' 
then mama tanye , 'tnye ape ? ' aku ckp lah ' Q eksiden , mama terkejut , 'haa ! ' then mama kelam kabut .
so aku pun call lahh Q balik gune num satu lg ( cheap sikit ) 
tut tut tut
anak buah:(dlm keadaan menanges)hello 
mama:haa , Q , eksiden ?!
anak buah:a'ah 
mama:mcm mane boleh eksiden ?
bapak ank buah aku take over pulak:tayar meletup . ( then bg laa secara detail ape jd , mcm mane and yadayadayada )
then mama:ahh , okay lahh . ape ape bg tahu ehh . assalamualaikum
tutup line . then dah tahu , mama masuk balik bilik dy . 
habislah cerita pasal anak buah aku satu family eksiden . the end :D


p/s : dyrg selamat , including the twin(dlm perut lg)
thanks for reading :)

No comments: