Tuesday, December 7, 2010

camera :D

wohhoo ! mak aihh , letehh lahh . pagi pagi mama kejut suruh bangun , alahh maklumlahh nak pergi rumah cousin yg jauh . haha . lepas lepak lepak dkt rumah cousin tuh (siap makan minum gurau gurau ) haha , pergi 1 utama pulakk . haa , otw kan so singgah lahh buad patrol . haha . pukul 4 lebeh gese gese pergi leisure mall pulakk . ( dekat je pun ) :D dari 1 utama lagi abah dah sebok sebok tgk spectacle utk mama ( mama dah ade dahh , tapi tak tahu mane dy humbann ) whoaa ! haha . :D lepas testing situ testing sana , jumpelahh . so mama kenelahh buad test power mate pulakk . smntra menunggu , aku kate lahh kad abah , " abah , jom pergi kedai camera tuh , hehe " abah dahh tahu kenapa aku nak pergi sana . CAMERA BESAR BESAR TUH . haha . punyelahh orang kad kedai tuh cakap cakap pasal camera D3100 :D haha so abah pun act mcm nak interested padahal acting aje . haha . aku pun ' abahh , swipe bah swipe ' haha . punye lahh temptation kuat . siott lah . haha . tetiba angah dtg ' mama dah siap test ' then abah kate ' okaylahh nanti sy pikir pikir kan dulu . haha . kami kene tggu siap spectacle tuh for 1 hour . so lps org kedai spect tuh yadayadayada , kami chaww lahh . pergi giant . angah lapar . hoho :D aku pulak tak lapar time tuh . so minum jelahh air . mama , abah and angah tahu aku nak jgk camera tuh . hoho :D lepas dah makan kenyang kenyang , jalan jalan pulak . pergi kedai silver , beli angah rantai baru , hoho ganas lahh kakak aku . rantai dy laen putus dahh . dyrg pilih pilih , aku tak amek pot sebab tak dpt camera tuh and abah pulak saje je ckp psl camera tuh . =.= lps dah beli , turun balik pergi kedai spect tuh , amoi tuh kate 5 minit lg , so kami pun buang mase dgr org ckp psl oven yg bukan oven . WTH ? --' 5 minit kemudian ( kod ) amek lahh spect tuh , abah suruh pakai terus :D lepas tuh tetiba pergi dekat kedai camera tuh balik . hoho ( ade can ) punye lahh orang tuh siapakan kit D3100 , haha . abah pun , hehe je lahh . so apek tuh explain yadayadayada , tuptup beli lahh camera tuh . haha . happy lahh aku . dpt ape aku nak . tapi camera nih bkn aku punye sorang . camera ini utk family so thats pretty fair . haha . so lps habis tuh , aku carry bag camera tuh (ehemm , ade camera skli okay ) balik dan yadayadayada 

p/s:panjangkan entry kali nih ? haha :D happy dapat ape nak . haha .

thanks for reading :)

No comments: