Sunday, February 6, 2011

hmm

Hey ya'll!Hari nih aku tak pergi sch:face74:.Kenapa?Aku demam lah.Haha,so bosan bosan duduk dekat rumah,bukak lah lappy then tgk blog.Hmm,ada mood nak makeover blog.So,tukar!:100:Tadaaa!Okay tak?Tukar nama blog sekali.Yelaa,mem aku kata ramai org guna nama blog mcm aku.So,tukar lah!:face69:,lgpn dah lama tak edit blog kan?So tukar lah.Warna biru pulak background aku.Unik kan?Haha.Okay,time cuti hari tuh,hari selasa aku hang sama kawan kawan aku.Bestttttt!Tgk GREEN HORNET 3D.Mahal!:face59:first,g mcd makan.Then g panggung wayang,beli tiket.Nmpk mem lain,g sergah dyrg.Then g starbucks kejap,then g secret recipe.Habis tuh,jln jln jap then baru masuk panggung.Habis around 6 pm mcm tuh.Then dlm 6 lebih,gerak balik.Dlm pukul 7 baru nak dekat sampai.Dah the end :face34:

ps:tangan dah letih type and mengantuk dah nih gara gara mkn ubat :face73:




thanks for reading :)

No comments: