Wednesday, March 16, 2011

facebook shut?

Assalamualaikum and hey :face55:

KENAPA FACEBOOK LAMBAT MCM SIPUT UNTA HAA?Pfftt -.- aku nak upload gmbr pun berjanggut jugak aku tunggu,last kali,I GIVE UPP!Well,td aku check notification aku,nmpk ade satu wall post yg mengatakan;

Lapor
6:15pmpada 11 malam ini semua akaun facebook akan ditamatkan...semua kegiatan yg sdang d'lakukan skrang, akan terjdi lmbat, betap dan sbgainye...utk m'ympan akaun facebook anda, sila forward mesej ini ke 25 pengguna facebook krna utk memastikan bhwa anda adlah pngguna aktif facebook...jika x smpat nk forward ke 25 pengguna facebook...akaun anda akan ditamatkan tnpa keraguan..


Which,ape yg aku tak paham is kenapa pulak dia nak tutup facebook?Kenapa dia send dlm bahasa melayu padahal creator facebook tuh mat saleh.Ape semua ini?Tak paham lah!Kusut kepala hotak aku ni lah -.-

Well,we'll just wait and see if facebook aku di delete ke tak.Yelah,aku malas nk hantar mesej seperti diatas sbb aku pikir 'tak logik' -.- Kenapa?Like i said before,creator mat saleh;MARK ZUCKERBERG tetapi mesej tuh dlm bm.Don't you guys think its weird?huhh -.-



thanks for reading :)

No comments: