Saturday, March 12, 2011

nuffnang

Assalamualaikum and hey :face55:

Haha,dah jadi trademark aku dah pakai 'Assalamualaikum and hey :face55:' nih.Tak apelah kan,bukannya bende tak baik.Okay,dah tukar topik.Tadaa!See,aku susah sgt nak stop editing blog aku yg kecil molek nih.Once i've started editing,its hard to stop.:face60:

Topik change;aku dah pakai NUFFNANG dah.The problem is i don't know how it works.The only thing i know is that NUFFNANG makes money for bloggers like myself.So please help me.Even though this blog has been around for a long time,tapi kalau pasal NUFFNANG and editing mmg aku kurang.

Segala tutorial pasal photoshop and editing blog semua aku refer kepada blog orang lain yg lebih pro dari aku.Percaya tak,for 2 days aku menggobek sana sini dekat blog aku.So result dia inilah.







thanks for reading :)

No comments: