Tuesday, April 19, 2011

busy lg so harap maaf

Assalamualaikum and hey :)

Maaf maaf,lama benor aku tak post kan kan?Rindu pulak nak berblogging :P Okay,so aktiviti aku sekarang ialah;FOLIO GEO,FOLIO SEJ,PRESENTATION.Semua aktiviti yg memeningkan kepala hotak aku sejak kebelakangan nih.Sekarang pulak aku rajin stay sekolah buat kerja sekolah/folio/saje saje sbb kalau duduk rumah,aku tidur pulak -__-

Folio sej aku agak mengusutkan kepala aku -__- Kami kene buat pasal MPKj.Perghh,pening kepala buatnya.Kalau folio geo pulak,nanti aku kene tibai kawan punye folio sbb sepatutnya aku kene buat kajian tp tak ada masa,so tibai kawan punyelah jalan penyelesaiannya *contohilah aku,copy and paste je -__- ' syira,kau bg ajaran sesat tuh :P '

Ohh yeah,kami punye kelas yakni aku and bebudak kelas aku,nak buat baju kelas.Yang deal dgn tukang buat baju kelas kami itu aku;syira and dee.Actually,yg deal straight dgn tukang buat baju tuh cikgu kami tp kami bglah apa apa info yang diperlukan.Kami buat lain dari yg lain design dia *ohh yes,kami design sendiri okay :D .Tahun nih,ramai yg buat baju kelas.

Photobucket

thanks for reading :)

No comments: