Tuesday, December 14, 2010

journey to MELAKA part 3

rupa rupanya , kereta dyrg terbalik and i mean it literally . Alhamdulillah , sekali jeh terbalik .so mereka okay lahh . mcm mcm version story aku dgr . sorang ckp tuh , sorang ckp nih , haihh ! pening betul kepale otak aku lahh -.- for almost an hour , kami lepak situ . pukul 2 belah dari tempat tuh . sesak sesak dho =.= haihh ! sebelum balik , singgah cafeteria , beli pau lahh , beli air lahh beli kacang lahh . haihh ! -.- habis tuh , jalan kaki . jauh jugak oug . penat kaki . dah lahh perut meragam balik . angin angin , pfftt ==' tahan jelahh . masuk kereta legaa sikit at least :D haa , nak sampai rumah tuh singgah gerai , beli goreng pisang ( pdhl baru pukul 2 lebeh ) beli coconut shakes sekali :D sedap bhaii ! sampai je rumah , lepak sekejap . tgk makwe dgn mak long dgn pak long tgh makan . aku tggu jelahh . aku second last orang yg makan . haihh ! 3 lebeh baru lunch . haha . pukul 4 nak balik dah kl dahh tuh . haha . cepat cepat amek wuduk , semayang . lepas semayang , siap siap nak balik . td aku pakai selendang so aku kene belit belit lahh . bape minit lepas tuh , dah siap . mama panggil . dyrg dah siap dahh nak balik . so salam salam dyrg . masuk kereta , abah start engine dahh . then aku ckp lahh 'kacang . ' mama beli dua pack , mama suruh bg dyrg 1 pack, so aku turun dari kereta bglah dyrg . masuk balik , kak ida panggil , tanye pasal jeruk yg abah beli , tggl sikit abah kate tak payahh . so , habis tuh abah pun drive , smbl abah drive , mama suruh lambai dyrg . aku tak lambai . ehhe . so abah drive mcm biasa lah lepas tuh . mcm biasa , aku tertido dekat belakang . and angah yg kejutkan aku suruh bgn . tup tup , dekad dahh dengan nilai . so aku pun stay awake lah lepas tuh . sblm balik , sggh psr malam . then terus balik rumah . dahh ! habis cerita kali ini :DD
THE END XD

p/s:aku panggil nenek aku makwe , so ? pelik ? kau kesah kenapa ? haihh ! =.=

thanks for reading :)

No comments: