Tuesday, December 14, 2010

journey to MELAKA part 2

selepas tuh , kami jalan :D nampak mak long dgn makwe(nenek aku) , salam salam . habis tuh , lepak arr kad sana . dlm 11:45 a.m. kami gerak pergi hosp . yelah kan tujuan nak pergi hosp , bukan melepak dekad rumah kan kan ? haha . so , dlm perjalanan tuh , sggh BINTANG sekejap , beli chocolate bg orang sakit which bukan org sakit yg makan , anak buah aku yg makan , haha and dy tak terlantar kad hosp tuh . haha . beli dua kotak besar :D dah pilih , abah pergi bayar lah chocolate tuh . dah habis tuh masuk kereta , gerak balik semula XD time pergi hosp tuh aku tidur lg , haha . mengantok bhaii ! =.= tetiba tebangun , yelah sebab dgr suara org bercakap , tersedar lahh . so bangun lahh aku . tgk dah sampai , abah tgh cari jalan masuk hosp je . pening -.- so , abah drop kami iaitu mama , aku and angah dekat err dekat dgn cafeteria ( open cafeteria) so kami pun tunggu lahh abah . abah cari parking . beberapa minit kemudian , mama dgn busynya call sana , call sini . nak tahu wad mane lahh ape lahh . haihh ! serabut aku dgn angah tgk . nak dkt berapa minit pun tak tahu arr , baru abah call , kate abah dkt cafeteria , so kami pun gerak sana . sampai sana kene patah balik sebab wad aunt opposite cafeteria punye laluan . fiuhh , panas lahh . berjalan lahh kami . sampai sampai , tgk orang ramai , tunggu time melawat je tuh . beberapa minit kemudian , waktu melawat :D so kami dgn seramai mungkin serang wad tuh . haha . tgk tgk , dah ade sedara anak buah . dy pun terlibat sekali dlm accident tuh . paling teruk kene dy lahh tp tak parah so okay lahh . tgk dy senyum senyum lg tuh . wahh ! bagus lahh ! mama suruh bg dy chocolate yg beli tuh ( mmg utk dy pun ) aku bg lahh , dy malu malu , haha . aku pun ckp lahh amek lahh . then baru dy amek :D so , lepas tuh dyrg pun story lahh mcm mane boleh terjadi accident tuh .
thanks for reading :)

No comments: